Veel gestelde vragen
-
Wat kost Socius?
De dienstverlening van Socius is kosteloos.
-
Heb ik een verwijsbriefje nodig?
Een verwijzing van uw arts is niet nodig.
-
Ik wil liever met een vrouw praten. Kan dat?
Als u voorkeur heeft voor een mannelijke of vrouwelijke medewerker van Socius of een medewerker met een christelijke achtergrond, dan kunt u dat bij het maken van een afspraak kenbaar maken.
-
Zijn de gesprekken geheim?
Onze medewerkers hebben geheimhoudingsplicht. Als zij over uw situatie met anderen willen overleggen, vragen zij altijd eerst uw toestemming.
-
Wat doe ik als ik een klacht heb?
Onze medewerkers doen hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Als u daar in onderling overleg niet uitkomt, kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling.
-
Ik wil praten met iemand van Socius. Hoe doe ik dat?
U kunt zich aanmelden via het contactformulier of telefonisch. Als het niet lukt om direct contact te leggen, bellen wij u meestal nog dezelfde dag terug. Over het algemeen vindt binnen een week het eerste gesprek plaats. Als blijkt dat u bij ons niet aan het goede adres bent, bespreken wij met u waar u wel terecht kunt.
Contact
Beverwijk
U kunt terecht bij het Info & Aanmeldpunt Sociaal team Beverwijk; het gezamenlijke loket van Socius Beverwijk, Sociaal team Beverwijk en MEE & de Wering.
Buurthuis Wijk aan Duin
Wilgenhoflaan 2c, Beverwijk
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur
T 0251 50 80 50
E info@sociaalteambeverwijk.nl
W www.sociaalteambeverwijk.nl
Velsen
U kunt terecht bij Contactpunt Sociaal Wijkteam Velsen; het gezamenlijke loket van Socius Velsen, Sociaal Wijkteam Velsen en MEE & de Wering.
Sluis 751
Lange Nieuwstraat 751, IJmuiden
Maandag t/m vrijdag van 09.00 – 13.00 uur
De Stek
Heirweg 2a, Velsen-Noord
Maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00
T 088 88 76 970
E contact@swtvelsen.nl
W www.swtvelsen.nl
Contactformulier
Comments are closed.